Szanowni Mieszkańcy,
mając na celu powstrzymanie rozprzestrzenienia się patogenu i ograniczenie ryzyka zarażenia się koronawirusem informujemy, że od 13 marca br. ograniczamy bezpośrednią obsługę mieszkańców w siedzibach Zarządu Dróg i Zieleni przy ul. 10 lutego 24 oraz przy ul. Białostockiej 3.
Interesanci, którzy są umówieni do siedziby ZDiZ przy ul. 10 lutego 24 i muszą osobiście uzupełnić dokumentację w prowadzonym postępowaniu, będą obsługiwani w części Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, które znajduje się przy ul. 10 lutego 24. W takich sytuacjach strażnik miejski będzie telefonował do Sekretariatu, a ten poinformuje odpowiedniego pracownika komórki organizacyjnej ZDiZ. Następnie ten pracownik wraz z aktami sprawy będzie schodził do Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości i tam udzielał informacji.
Interesanci, którzy są zmuszeni do pilnego załatwienia spraw związanych ze Strefą Płatnego Parkowania, Zajęciem Pasa Drogowego, Windykacją, Księgowością będą obsługiwani na parterze budynku przy ul. Białostockiej 3. W takich sytuacjach ochrona wezwie odpowiedniego pracownika komórki organizacyjnej. Następnie ten pracownik wraz z aktami sprawy będzie schodził do interesanta do wyznaczonego miejsca na parterze budynku i tam udzielał informacji.
—————————————————————————————————————————————————-
Informacja dla wykonawców: Jak można złożyć fakturę on-line?
Wykonawcy mają możliwość przesyłania faktur w postaci elektronicznej na adres e-mailowy: faktury@zdiz.gdynia.pl
W pierwszej kolejności osoby upoważnione do podpisywania dokumentów w imieniu Wykonawcy – zgodnie z KRS lub CEDIG powinny wskazać adres mailowy, z którego będą przesyłane faktury.
Informacja ta może być przesłana w formie elektronicznej z podpisem tych osób.
Wysłanie faktury z adresu innego niż wskazany będzie uznane za niedostarczoną fakturę.
———————————————————————————————————————————————
Jak złożyć wniosek, zapytanie, reklamację?
Sekretariaty ZDiZ ( w siedzibach przy ul. 10 lutego 24 oraz Białostockiej 3) będą przyjmowały tylko pracowników poczty. Dlatego też w pozostałych sprawach prosimy o kontakt się z naszą jednostką poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie internetowej: https://www.zdiz.gdynia.pl/kontakt/
– telefonicznie: 58 761 20 00
– mailowo: sekretariat@zdiz.gdynia.pl
W sprawach związanych ze Strefą Płatnego Parkowania, abonamentem, reklamacjami prosimy kontaktować się:
– telefonicznie: 58 764 40 00 lub 58 764 40 01
– mailowo: spp@zdiz.gdynia.pl
Zachęcamy Państwa do przekazywania wniosków, skarg, interwencji drogą elektroniczną lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty.
Wnioski można pobrać tu: https://www.zdiz.gdynia.pl/do-pobrania/
Wnioski związane funkcjonowaniem SPP można pobrać tu: https://sppgdynia.pl/new2/sciagnij/
————————————————————————————————————————————————–
W celu załatwienia sprawy drogą elektroniczną można wykorzystać portale ePUAP oraz Cyfrowy Urząd. Do skutecznego wniesienia podania niezbędne jest posiadanie profilu zaufanego ePUAP lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Szczegółowe informacje jak założyć i potwierdzić profil zaufany znajdują się na stronie rządowej: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
W celu uzyskania szczegółowych informacji o sposobach załatwienia spraw w innych sprawach urzędowych zalecamy kontakt z Gdyńskim Centrum Kontaktu:
– telefonicznie 58 626 26 26
– mailowo: kontakt@gdynia.pl
Korzystajcie wyłącznie ze sprawdzonych źródeł informacji o koronawirusie, które znajdują się w serwisach instytucji publicznych, na stronach: www.gis.gov.pl, www.gov.pl/koronawirus, www.pacjent.gov.pl i dzwoniąc pod numer bezpłatnej infolinii NFZ 800-190-590.