Podsumowanie konkursu rowerowego
Dodaj Serwis do UlubionychUstaw jako stronę startową

Menu witryny

Polecane strony

Biuro Obsługi Strefy Płatnego Parkowania

Portal TRISTAR
gdynia_mobilna

Biuletyn Informacji Publicznej ZDiZ w Gdyni

elektroniczna platforma usług administracji publicznej

um_logo

Serwis internetowy Wydziału Geodezji Urzędu Miasta Gdyni

Projekty unijne

Pieszy Autobus

civitas_logo

ENTER.HUB

konkurs2015rower

Flow_logo

FT_RGB

Podsumowanie konkursu rowerowego zorganizowanego w ramach kampanii marketingowej projektu unijnego SEGMENT dla nowych pracowników firm uczestniczących w kampanii.

Celem konkursu było zachęcenie nowych pracowników firm do dojeżdżania do/z pracy rowerem. Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem. W regularne dojeżdżanie do pracy rowerem zaangażowało się  19  uczestników.

Organizatorowi konkursu zostało przekazanych 24 szt. kart konkursowych. Do otrzymania nagród głównych  I, II, III miejsce zakwalifikowało się 14 osób (osoby te przyjechały do pracy rowerem przynajmniej 30 razy). 5 osób zapisało się do konkursu, lecz nie brało w nim udziału.
Komisja w składzie:
1.    Jacek Oskarbski – kierownik Działu Inżynierii Transportu
2.    Kamila Malinowska  - Dział Inżynierii Transportu
3.    Tomasz Konkol – PROMOTION.PL

wyłoniła ex aequo dwa pierwsze miejsca tj. pan Marek Szczepańki i pan Jakub Klebba, którzy uzbierali taką samą ilość naklejek 71 szt. Zgodnie z regulaminem jeżeli dwóch lub więcej uczestników konkursu zbierze tę samą ilość naklejek pretendujących do nagród głównych, wygrywa uczestnik, który zebrał je w krótszym czasie.
Panowie zebrali naklejki w tym samym czasie. W związku z powyższym zgodnie z regulaminem laureat został wyłoniony na podstawie losowania przeprowadzonego przez komisję.

Wyłonieni zwycięzcy:
I MIEJSCE:  MAREK SZCZEPAŃSKI – Urząd Morski - 71 naklejek
II MIEJSCE:  JAKUB KLEBBA  - Urząd Miasta  - 71 naklejek
III MIEJSCE:  MICHAŁ KOWALSKI – Urząd Miasta – 67 naklejek


Laureaci trzech głównych nagród w konkursie będą mieli możliwość wyboru nagrody rzeczowej znajdującej się w grupie produktów z poniższej listy w kwocie odpowiadającej wysokości uzyskanej nagrody.

I miejsce - nagroda rzeczowa o wartości do 2000 zł
II miejsce - nagroda rzeczowa o wartości do 1000 zł
III miejsce - nagroda rzeczowa o wartości do 500 zł

Nagrody zostaną zakupione przez firmę PROMOTION.PL.

Lista grup produktów obejmuje:
1.    Rower
2.    Akcesoria i elementy rowerowe
3.    Przyczepki i foteliki rowerowe
4.    Sakwy rowerowe, torby i plecaki
5.    Odzież rowerowa
6.    Kaski rowerowe
7.    Obuwie rowerowe
8.    Udział w zorganizowanej wycieczce rowerowej


Nagrody rzeczowe oferowane dla laureatów trzech głównych nagród są ściśle związane z aktywną mobilnością.
Od dnia 01 sierpnia 2012 r. organizator konkursu firma PROMOTION.PL będzie kontaktował się ze zwycięzcami konkursu w celu zakupienia wybranych nagród.

Poniżej przedstawiamy listę wszystkich uczestników konkursu rowerowego i uzyskaną przez nich ilość naklejek.

I MIEJSCE:   MAREK SZCZEPAŃSKI – Urząd Morski- 71 naklejek
II MIEJSCE :  JAKUB KLEBBA  - Urząd Miasta  - 71 naklejek
III MIEJSCE uzyskał pan MICHAŁ KOWALSKI – Urząd Miasta – 67 naklejek

IV- Grzegorz Ziegert – RADMOR Gdynia – 64 naklejki
V- Marcin Kiełkowski – RADMOR Gdynia – 63 naklejki
VI –Maksymilian Chirek – Urząd Morski  - 60 naklejek
VII – Anna Pawłowska – Urząd Miasta  - 58 naklejek
VIII – Izabela Gendek – BPP- 55 naklejek
IX – Łukasz Dąbrowski – BPP – 49 naklejek
X -  Wiesław Cuban  - Urząd Miasta – 46 naklejek
XI – Michalina Siemińska – Urząd Miasta  - 42 naklejki
XII – Tomasz Studziński – BPP- 41 naklejek
XIII – Agnieszka Jurecka – Urząd Miasta  - 40 naklejek
XIV – Janusz Waniek – Urząd Morski – 32 naklejki
XV – Adam Pietrusiński – Urząd Miasta – 27 naklejek
XVI – Mariusz Muszkiewicz – Urząd Morski  - 16 naklejek
XVII – Anna Obruszewska – BPP- 16 naklejek
XVIII – Alicja Pawłowska  - Zarząd Dróg i Zieleni – 15 naklejek
XIX -  Adam Kiwior- Urząd Morski – 2 naklejki

Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za udział, a zwycięzcom serdecznie gratulujemy. Zachęcamy również do dalszej aktywnej mobilności.


Projekt dofinansowany z CIP – IEE 2009 – 3.1 Promotion & Dissemination Project (Competitive and Innovation framework Programme – Inteligent Energy Europe)

 
<- Powrót