Awaria systemu płatności w parkomatach

Odnotowaliśmy problemy rozliczeniowe części transakcji realizowanych zbliżeniowo w parkomatach ZDiZ. Jesteśmy w trakcie wyjaśniania przyczyn awarii systemu.

W razie problemów z płatnością zbliżeniową, prosimy kierowców o uregulowanie opłaty za pomocą czytnika stykowego (lub o płatność bilonem, blikiem lub za pomocą aplikacji mobilnych: moBILET, Flowbirdapp, SkyCash).

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni informuje, że ze względu na powyższą awarię, mogą pojawiać się błędy w systemie kontroli w trybie rzeczywistym. W związku z tym, kontrolerzy podczas wykonywania czynności mogą nie otrzymać pełnej informacji zwrotnej o prawidłowo zrealizowanej transakcji wykonanej przez kierowcę w parkomacie.

Informujemy, że wszystkie czynności realizowane podczas płatności są rejestrowane w parkomatach, dzięki temu możemy ustalić, które zawiadomienia zostały wystawione nieprawidłowo. Powiadomienia o opłacie dodatkowej, które dotyczą potwierdzonych płatności zostaną anulowane.

W przypadku wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z BOK SPP celem wyjaśnienia zdarzenia, każdy przypadek będzie wyjaśniany indywidualnie.

Przepraszamy za utrudnienia.

Podziel się z innymi tą wiadomością:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Najnowsze: